Hürriyet

21 Mayıs 2012 Pazartesi

Hisse senedi

Ölçüsünü kaçırmadığın müddetçe aranda mesafelerin olduğu birini özleyebilirsin.
Hatta belki izin verirse sevedebilirsin.
Aramızda bolca şehirlerin olduğu, tuhaftır yanındayken bana huzur veren birini sevmek istedim.. İstedim diyorum evet bu onu bende önemli kılan bir detay..
İlişkiler konusunda iyi olduğumu söyleyemem yada birini sevmek konusunda kendime güvenim ne kadar fazla tartışılır..
Gündüz uykusunu Sultan Ahmet'te yaşadığım kısa bir zaman geçirdim.
Fazla olmayan bir vakit önce..
Bu kısa vakitte bolca zaman geçirdiğim birisiyle..
Solumda otururdu.. Yok öyle değil.. Ben onun sağına otururdum ki soluma yakın dursun..
Gözlerinde beni bu dünyadan soyutlayacak kadar güç vardı..
Her baktığımda kendimi bir başka yerde bulmama yetecek kadar..
Bazen gökkuşağının başladığı yerde oluyordum..
Ara ara da annemin huzur veren kucağında..
Bohçamda bolca var
dalıp gittiğim yerler..


Evet
İnsanlar benden mantık aramamı bekliyorlar..
tıpkı onun gibi.
Evet mantık hayatımızın her alanında var.
Sonuçta hisse senedi almıyoruz
yada borsaya yatırım yapıp yapmama konusunda fikir yürütmüyoruz..
Bolca mantık arıyorlar 
hisleri konusunda
sanırım bu sebepten de yalnızlar..


ben mantık aramadım
yanında olmanın verdiği huzurdu beni mutlu eden.


sen o biri olarak kalmaya devam et.
bende gökkuşağının başladığı yerde olmaya..


Adil değil biliyorum.
Mantıklı..













Hiç yorum yok:

Yorum Gönder