Hürriyet

18 Temmuz 2012 Çarşamba

boya

Bu gün evin duvarlarını boyadım.
Alışkanlıkların tekrarı bir ömür nasıl sürsün.Yoksa.


Bütün günahların üstünü örtmenin en bilindik yöntemidir.
-Örtmek bir şeylerin üstünü.
-Boyamak en sahiciden duvarları.


Yazın en sıcak zamanlarını yaşıyoruz.
Cehennemi hatırlatır nitelikte bir sıcaklık,
özenle hazırlanmış bir gün.
En nihayetinde tanrıya şükürlerimi
sunmakta alamıyorum kendimi.


Eski püskü elbiselerimi takınıp üstüme yola koyuluyorum.
Sağdan başlamak bana şans getirir niyetine 
ordan başlamayı uygun buluyorum.


Odanın duvarları hatırlanmayı bekleyen çok eski bi şarkı gibi naz ediyor yoluma.


''Üstündeki eti soymak lazım'' Evlat!


Babamdan edindiğim nasihatlar birbir düşüyor aklımın yanaklarına.


Kulaklarını çınlatıyorum babamın!
Balkondadır yüksek olasılıkla
tanrıya günah çıkarmanın yollarını arıyordur.


Olmak istediğimdir!
Birlikte seyahat etmek.


Zaman yol koya dursun önüme 
duvarlar özetliyor hayatımı
günahı boynumda ip niyetine kızlar beliriveriyor.
Fırçasının berisinde.


Annem;
Hadi oğlum.
çay koydum
içeriz.


Çay ip'ten alıyor beni!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder