Hürriyet

8 Aralık 2012 Cumartesi

10 Dakik-a

10 Dakika TV'nin karşısında zaman geçirmek istedim demin.
Dugusallığım hat safhada.
Sezen Aksu dinlemiştim en nihayetinde.
Hayat çekilir.. Cümle kurulur..Aşık olunur diyorum
Sezen sayesinde..

Ali Ağaoğlu reklamlarını izlemek bile bende duygu karmaşasına yol açmıyor. 
İzledim.
O kadar etkilendim ki kredi çekip kira çilesinden kurtulayım mı 
dedim.

Kendim kendime.
Kısa sürdü rüya.
Uyandım.

Haberler'e bakınıyorum.
Leyla ile Mecnun'un Ak Sakallı dedesinin uyuşturucudan yakalandığı haberi geçiyordu.
Rüyanın etkisindendir dedim.
Geçtim.
Meğersem doğruymuş.
Ak Sakallı dedemiz eşiyle beraber uyuşturucu işindeymiş.
Hemde evinde hassas kantar bile bulunmuş.
Yüzünüde kapşonlu montuyla kapamış.
Elleri kelepçeli eşi önde kendi arkada..

Bunun şaşkınlığı henüz geçmemişken.
Bir diziye denk geldim.
Üşenmedim saydım.
10 dakikada tam olarak 6 öpüşme sahnesi saydım.
Evet 10 dakika ve 6 öpüşme sahnesi.
Sanırım.
Bunlar iyi niyetinden yapıyolar bunu.
Biz Millet olarak öpüşmeyi bilmiyoruz.
Bunlarda biz öğrenelim diye her açıdan bize bunu sunuyorlar.
Yüksek kalite çözünürlükle..

#bizçocukken annemiz gözümüzü kapatırdı müstehcen bir sahne olduğunda..Yüzümüz,gözümüz her bir yanımız kızarırdı..Utanırdık.
Şimdi çağırıp komşularla izliyoruz bu sahneleri.
Yurtkunarak,hevesle,iştahla..

Halbuki ben dün akşam hoca sabah ezanını okumaya başlamışken The Iron Lady Filmini izlemiş ''Margaret Thatcher'' İn hikayesine ortak olmuştum..Çıkarımlar yapmıştım.. Yarın daha inançlı olacağımı falan düşünmüştüm..

Sanırım Gülten Akın haklı

''Beni öldürürse bu umut öldürür.''

[10 Dakik-a - Müslüm Yüksel ]

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder