Hürriyet

24 Eylül 2012 Pazartesi

kardeş-ime

Bugün Eylül ayının son haftasıdır. Avucum kaşınıyor. Dünden kalmayım.Son ses müzik açtım diye azar işittim babamdan.. 24 Eylül bugün.. 

Sanırdım ki takvimden bir yaprak kopartmak eksiklerimizi dile getirmeye zaman tanır. Sandığımla kaldım.

Bugün kardeşimi uğurladım Çokça insanın bir arada olduğu bir şehre. 

Yeni bir başlangıç yapmanın çelişkisini yaşadım fazlaca zaman sonra. Sanırdım ki kolay o

lur takvimden bir yaprak kopartmak.. Dilime gelmeden cümleler tıkandı bir noktada.. Kardeşimi terminale uğurlarken.. Görüş alanım daraldı..Buğulandı önüm bir an..

''Gitmek cesaret ister ufaklık
Gidecegin yer neresi olursa olsun
Sevdiklerinle arana mesefe girince
Varış yerinin hiç bir anlamı kalmaz.
Vedalaşmakta zor iştir biliyo musun ?
Oturursun geminin kıçına.
Bakarsın sevdiklerine gittikçe ufalırlar ufalırlar kaybolurlar
O zaman anlarsın işte
Vedaşalmak asıl kalana değil gidene koyar.''

Kendimi bu sözlerin arasında buldum..Evin yolunu tutarken..

Şansın hep yanında olsun kardeşim..

Galip Yüksel'e

Müslüm Yüksel

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder