Hürriyet

26 Mart 2013 Salı

Kravatlara selam olsun

Tanımadığım bir kadının sigara paketinden iki tane sigara aldım.
Çok olağan gelişti her şey
cümle içinde kendi kaleme goller atıyordum adeta.
Siyasi rejimlerin dudaklarında yaşıyorduk milletçe.
İki ülke arasında gelişen olaylar
yarına dair umutlarımızın yeşermesi için yeterli midir?
Yoksa akbilimi tekrardan doldurmalı mıyım?
Benzer özelliklere sahip iki tane terlik satın aldım.
Denizler çok temiz.
Paçamı sıyırıp ayaklarımı değdirmek istiyorum.
Bu kara kışta hastalanırsın oğlum.
Çok iyi hatırlıyorum
sular kesikti.
Milletçe yağmur duasına çıktılar
Abdest almadan edilen dua kabul görmüş olmalı 
sabah kasabanın sular altında kaldığı haberi yankılandı haberlerde..
Neye 
kime 
bu özlem.
Yol şeritleri kavgaya tutuşmaya sebep midir?
Kravatlara selam olsun.
Çelik jantlara da.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder