Hürriyet

22 Şubat 2013 Cuma

Bir kadınla ikili ilişkiler üzerine amatör konuşmalar.

Bir kadınla ikili ilişkiler üzerine amatör konuşmalar.

Yakın akraba ziyaretlerine küsmüş bir insan olarak kanepede kendi geleceği üzerine hayaller kuran bir adamın ta kendisiyim.
Sözlerimin bir hükmü yoktur. Anlatılanların bir kısmı kurgudur.
Söz gelimi 

D:Ben nasıl biriyim Hilmi.
Tanımlasana beni. Kelimelerle iyi oynuyorsun.
Bu dengesiz tavrımı politik bir kargaşaya yol açmadan yorumlayabilir misin?

Hilmi çizgili pijamasıyla kanepeden doğrulur ve söze girer.

H:Seni bazen çok sığ buluyorum. Sonra öyle şeyler diyorsun ki içine alıyorsun. Çıkmak istemiyor insan oradan. Böyle o durumun bir karşılığı olmuyor. Belki diyorsun bir kitabın en afilli cümlesi bu duruma karşılık olur ama yetersiz kalıyor. Bazen Oğuz Atay bile az.
Sonra bir anda çekip çıkarabiliyorsun oradan.
O an gözümden düşüyorsun.
Çok yüksek topuk.
Çok burnu kocaman..
Kendi içinde salıncak kurmuş ve çelişkileriyle sallanan bir kadın oluveriyorsun..Gözüm göz olmaktan çıkıyor.
Yoluna setler çekilmiş bir duvar ustası oluyorum..
Çok hisleniyorum..
Bir at diyorum..
Bir at olmalıyım!

D:Değiştiğim doğrudur.
Herşey kadar herkes kadar.
Bazen sıradanlaştığım da oluyor.
Biraz mazoşistim!
Ama küstah değilim.
Çok paylaşımcı olduğumda söylenemez buda koşulların gerekliğidir.
Bir kürt!
Bir anarşist!
ve belkide en önemlisi
..
bir kadın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder