Hürriyet

18 Şubat 2013 Pazartesi

graham

Manifesto-mdur!

Hilal Cebeci tabiriyle ''Cücük Beyinli'' ikinci el beyne sahip, sorgulamayan,g*tü kafasından büyük, bir kaç metrekare araziye sahip,ölmeyeceğini düşünen ve gövdesinin üstünde taşıdığı yuvarlak cismin onsekiz yaşından sonra beyin olduğunu anlayan ''kezban''lara yazıyorum.

Neyzen Tevfik'in varlığı bu ülkeye armağandı
ama twitter'da takipçisi Hilal Cebeci'den az.
Kendisine yer edinm
eye çalışan bir ablamız
bu günlerde o kadar fazla ki kendine telefonlarına bakma zamanı bile yok.
Yüksek ihtimal Graham telefonu icat ederken bu ablamız annesinin rahminde kpss sınavına hazırlanıyordu.
Hey gidi günler
vay anasını sayın seyirciler.
Kendimi bulma çabam beni yolun ortasında bırakınca öylesine
bir daha kimseyi yanlışlıkla aramadım.
Ambulans sirenleri inandırıcılığını yitirdi bu sağlıksız bedenimde.
Şehirler arası yolculuklarda burnumun direğini sızlatan yandaki hanım teyze senin kabahatini yaşına ve kilona veriyorum.
Süresiz kadro dışı bırakılan bir futbolcu kadar hüzünlüyüm.
Evin en büyük çocuğu olmak zor.
Kamu sektörü benim rahatlığım karşısında çaresiz.

Son olarak çok fazla yoğun ablamız(Özellikle sen)
Çok fazla yoğun ablalar/abiler/teyzeler/amcalar ve müşteri temsilcileri kendinizi bulunmaz hint kumaşı sanma çabanız
yardım olarak dağıtılan kömür ve erzaklar kadar değerli.
Ancak ve ancak
siyasi parti liderinin ağzında yankılanan bir adet söz olursunuz.

Hükmünüzü yitirmeden
telefonlarınıza bakınız!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder