Hürriyet

6 Ağustos 2012 Pazartesi

Evs-5


Kargaşa kelimesine bugün izlediğim bir dizide rastladım..

Bir hayat bir eş ve çocuk.. Talihsiz bir olaydan sonra gözlerini hastanede açan bir baba.. Üzerinde yaşadığı tramvanın ağırlığını fazlasıyla hissettiren derin bir yara var. Hastanede kendisinden başka kimsenin olmadığını anlaması pek bir zamanını almıyor..

The Walking Dead.

Bu dizi iyi kurgulanmış, hikayesi insanı yormayan ve zombileri en iyi yansıtan dizi..

Sarah Wayne Callies İçin bir şeyler söylemek gerektiğine inanıyorum. Prison Break dizisiyle tanıdım ve çok beğendim.  The Walking Dead dizisinde karşılaşmamız tatlı bir tesadüf oldu..

Söz konusu hisler olunca bazen kendimi eksik hissediyorum.. Çok fazla anlam aramanın çok fazla değer sunmanın gerek olmadığı kanaatine bugün sabah saatlerinde ulaştım. Bilmediğim bir numaranın tesadüfünü yaşadım. Rehberimde olmayan bir numaranın ‘’Nasılsın’’ sorusa yanıt vermem epey güç oldu..

Lavinia ile tanıştım bugün elimde oyuncağı öylece durmuş bizi seyrediyordu. Meraklı gözlerini görünce yanına gittim hemen selam verdim konuşmaya çalıştım kendi dilinde.. Elimden tutup oyun oynamak istediğini söylemeye çalıştı yada ben öyle anlamıştım. Bir süre birlikte oyunlar oynadık. Bazen yaptıklarım çok gülmesine sebep götürüyordü.. Sıyrılmak isterseniz dünyadan.. bir çocuğun gülüşüne bak göz hizasında.. Anca o vakit dünya dolu gelmeye başlıyor.. Çok derin gülüşünde kayboldum adeta.. Birlikte gülüp eğlendik..Arkadaşının doğum günüydü bugün ve doğum günü ezgisi her dilde aynıdır. Eşlik ettik ikimizde unutup meşguliyetlerimizi..devam ettik olanlara..

Uzun bir aradan sonra kaçak çay içmenin tadına vardım burada.

Annemi hatırlattı ilk yudumunda.

Sıcak sohbeti eklenince buradaki dostların değmeyin keyfime.

Gökyüzü her yerde aynı görünür farkettim uzun bir zaman sonradan..

Devam edip sohbetimize sessiz sedasız kendimizce kendimize öylece az biraz korkmadan ..

Mussomeli Caltanissetta, İtalya/ 06.08.2012

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder