Hürriyet

16 Mayıs 2013 Perşembe

Evli bir adamla aynı odayı paylaşmanın dezavantajları

Evli bir adamla aynı odayı paylaşmanın dezavantajları

Kamusal  mecrada kendime yer edinmem epey zor. Kendi haddimi bilmem konusunda okul müdürlerinden bu konuya ilişkin derin telkinler aldım. İçinde bulunduğum ruh halini de göz önünde bulundurursak insanı ihtiyaçlarımın karşılığı bu olmamalıydı. 
Ne derece merak uyandırsamda insanların gözünde ''herşey'' kelimesini cümle içinde nasıl kullanacağımı bilmiyorum.
Kafa karışıklığı ve son ödeme günü stresini bunun dışında tutuyorum.

İnsanın boş bulunduğu an'larla başlayalım.
Kız isteme merasimlerinde buna çoğu kez şahit oluyoruz.
Kız'ın babasıyla göz göze gelmemeye çalışan damat adayı çareyi çorabına bakmakla bulur.
Hayatında ilk defa farklı bir eylemde bulunmuştur.
Sorsan gururundan bunu kabul etmez.
Neyseki şahit oldum. Gözlerimle gördüm.
Baş parmağının boyutu hakkında akademik bir bilgiye sahip olmuştur ve
üstüne araştırmalar yapıp tez yazacak kıvama gelmiştir.
İnsanların derin hastalıklı hallerini anlamakta neden güçlük çekiyoruz.
Neden bir insan kendi çorabıyla bu kadar uzak bir ilişki içerisinde.

Muhalif düşünceler müthiş bir mücadele içerisindeler.
Kimisi insan öldürmenin derin hazzını iliklerine kadar hissetmek isterken
kimisi annesiyle ilişkilerini yola koymak için fırsat bekler.
Sanırım anneler günü bunun için var.
Belkide yoktur.

Alternatif dünya kurma girişimlerim yüksek maliyet gerekçesiyle
karar merciiler tarafından olumsuz karşılandı.
Gerekçe olarak bana yüksek maliyetin yanında ''hayali'' yanıtının verilmesi 
asil incitici olan.
Siz insanoğlu ve diğerleri hakkınızda bir takım yargılarda bulunmak epey kolay
bunun farkındayım.
Farkındalık mevzusunda sizinle boy ölçüşemem 
keza iliklerinizde kan akıyor.

Bir çorabın 
bir parmağın
ve muhalif düşüncelerin
asıl mecrası küçük bir ekran olsa
belki bir kağıtta yazsa
sıkıntılar bir mühlet 
bir çocuğun uykudan uyanması olur sanırım.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder