Hürriyet

14 Ekim 2013 Pazartesi

Bu sabah Ayten

Ayten,

Bu sabah erken uyanmanın huzursuzluğunu yaşıyorum. Boynumda dünden kalan ağrı var. Başım zonkluyor. Yataktan doğrulup mutfağa gidiyorum. Yalnızlığıma bir bardak suyu ortak ediyorum. Ikincisini annemin hatrına içiyorum. Yine diyorum. Yine sabah oldu. Yine sancılı bir gecenin ertesi. Kahvaltılar çare değil. Çoraplar ve tostlar. Eski şarkılara yöneliyorum. Seni hatırlatan bütün şarkılar 90'larda yazılmış sanki. Yıldız Tilbe ve diğer şarkılar. Olmaz diyorum. Perdeleri açıyorum. Güneş annemin yüzü gibi kamaştırıyor gözlerimi. Dizlerim ısınıyor. Yüzüm ve yüreğim. Ayten seni ekolojik bir vaka olarak değerlendirmek gerek. Gözlerini ayrı diz kapaklarını ayrı incelemek gerek. Hepsi için ayrı ayrı şarkılar besteleyip klipler çekebiliriz. Seni bir şarkının sözlerine denk düşürüyorum Ayten. 

Ayten bu sabah simit yedim. İki tane. Tabağımda susamlar kalmıştı. 
İşret parmağımla tabağımda kalan susumları yemeye çalıştım. Ben kanaatkar bir insanım. Seni o susam taneleri kadar seviyorum. 

Müslüm Yüksel/Bu sabah Ayten.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder